Administratief medewerker

Functieomschrijving

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken. 

Dit ga je doen

Zodra de klant op Mobiel.nl slim heeft gekozen voor een abonnement, komt de bestelling binnenrollen bij ons orderadministratieteam. Daar ga je natuurlijk meteen mee aan de slag! Je controleert heel precies of de door de klant ingevulde gegevens voldoen aan de regels die de provider opgesteld heeft. Klopt alles? Dan sluit je het abonnement aan in het systeem van de provider. Weer een klant blij gemaakt, dat geeft een goed gevoel.


Als administratief medewerker heb je iedere dag één duidelijke missie: alle aanvragen zo goed en zo snel mogelijk verwerken. De klant die nog niet alles heeft aangeleverd om zijn bestelling te kunnen verwerken kan van jou dus een sms, mail of belletje verwachten, zodat zijn abonnement nog dezelfde dag kan worden aangesloten. En wordt een aanvraag niet direct geaccepteerd door de provider? Dan aarzel je niet om tot op de bodem uit te zoeken waar dat door veroorzaakt wordt.

Functievereisten

Dit ben jij

  • Jij wordt regelmatig Pietje Precies genoemd. Of Snelle Jelle.
  • De Nederlandse taal kent voor jou geen geheimen.
  • Je hebt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau afgerond of bent nog hard aan het studeren.
  • Er is niets mis met je computervaardigheden en in een oogwenk weet jij je weg te vinden binnen verschillende systemen.
  • Jouw hoofd blijft altijd koel.
  • Je hebt non stop goede ideeën waardoor processen versneld, verbeterd of versimpeld kunnen worden.
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar. Je gaat aan de slag op basis van een nulurencontract.
  • Je bent doordeweeks zowel overdag als ‘s avonds beschikbaar. Ook vind je het geen probleem om één dag in het weekend te werken.
  • Voor een goede start vinden we het belangrijk dat je de eerste paar weken een aantal werkdagen van 8.45 tot 17.15 uur beschikbaar bent voor het inwerktraject. 
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) of vindt het goed dat we ‘m voor je aanvragen


Wij beloven

  • Een leuke bijbaan in een e-commerce organisatie waarin jij relevante werkervaring opdoet waar je de rest van je carrière profijt van hebt. En ben jij onze nieuwe groeibriljant? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen Mobiel.nl.
  • Een prima salaris, reiskostenvergoeding en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Heb je avonddienst? Dan verzorgen wij jouw avondeten of je ontvangt een vergoeding.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar. Dat lukt ons zelfs met alle coronamaatregelen nog hartstikke goed, maar toch kijken we uit naar het inhalen van onze bijna heiligverklaarde kerstborrel.
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe administratief medewerker

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. 
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom!