Administratief medewerker aftersales

Functieomschrijving

Jij bent sterk in klantcontact én in administratief werk. Je bent een waar uitzoektalent. Een baan waarin je je vast mag bijten in complexe klantvragen is dan ook precies waar je naar op zoek bent. Je bent behulpzaam, werkt secuur en vindt het leuk om verantwoordelijkheid te dragen. Je deelt ons streven om klanten keer op keer de beste service te verlenen en hebt heel veel zin om aan de slag te gaan als administratief medewerker aftersales. 


Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. 


Dit ga je doen
Alle klantvragen komen in eerste instantie binnen bij onze slimme klantenservicecollega’s. De ingewikkelde kwesties die niet behandeld kunnen worden door de klantenservice, worden doorgezet naar onze specialisten in het aftersalesteam. Als administratief medewerker aftersales ga je aan de slag met echte uitzoekklussen. Op je to do list staat onder andere:


  • Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle tweedelijns klantcontact.
  • Je biedt een meer dan uitstekende klachtafhandeling.
  • Je verwerkt wijzigingen en annuleringen.
  • Je start PostNL onderzoeken op als pakketjes vermist zijn en houdt deze voor de klant in de gaten.
  • Je biedt indien nodig ondersteuning bij onze collega's van RMA, zij verwerken retour gekomen pakketjes.

Functievereisten

Dit ben jij

  • Je bent een ware perfectionist en checkt dus álles. Het liefst twee keer. Of oké, drie keer.
  • Je communicatieskills zijn om door een ringetje te halen.
  • Je spreekt én schrijft foutloos Nederlands.
  • Jij zet onze klanten iedere dag weer op een voetstuk.
  • Problemen zijn er om opgelost te worden. Je vindt het leuk om complexe vragen van klanten tot op de bodem uit te zoeken
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar, van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. 
  • Je hebt minimaal een mbo 4 opleiding afgerond of volgt nog een hbo- of wo opleiding.


Wij beloven

  • Een heel afwisselende werkdag in een hecht en gezellig team.
  • Een leuke baan in booming e-commerce waarin jij relevante werkervaring opdoet waar je de rest van je carrière profijt van hebt. En ben jij onze nieuwe groeibriljant? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen Mobiel.nl
  • Een goed salaris, 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur), reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en je doet mee aan onze gunstige pensioenregeling.
  • Een marktconform salaris. Precies afgestemd op jouw niveau.
  • Korting op ál onze toestellen en accessoires. Niet alleen voor jou, ook voor je vrienden en familie.
  • Iedere dag een heerlijke lunch met vers brood en een koelkast bomvol lekkers.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en je zal niet de eerste -en ook zeker niet de laatste- zijn die flink wat nieuwe vrienden maakt op de werkvloer.
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe administratief medewerker aftersales

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Na een van de gesprekken staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom als administratief medewerker aftersales!

Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs.