Administratief medewerker logistiek

Functieomschrijving

Een standaardfunctie als logistiek medewerker is niets voor jou. Nee, jij vindt het naast orderpicken en het inboeken van geleverde producten leuk om ook administratief bezig te zijn. Zo wissel je actieve taken af met werkzaamheden achter de computer. Dat je vliegensvlug en uiterst nauwkeurig kunt werken komt daarbij hartstikke goed van pas. Zo zorg je er samen met je gezellige collega’s voor dat al onze klanten razendsnel hun nieuwe telefoon in huis hebben en dat alles netjes is geregistreerd in ons systeem.  


Dit zijn wij  

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken.  
 

Dit ga je doen 

Als administratief medewerker logistiek heb je een behoorlijk divers takenpakket. Dagelijks zorg je ervoor dat alle bestellingen snel en compleet de deur uit kunnen, op weg naar de klant. Gedurende de dag is er een aantal deadlines, omdat PostNL dan voor de deur staat om pakketjes op te halen. Jullie werken als een hecht team samen en zorgen er zo voor dat ze altijd gehaald worden. Onze snelle levering is immers één van de redenen waarom klanten steeds bij ons terugkomen. Omdat ieder toestel een uniek serienummer heeft en klanten naast een toestel vaak ook een nieuw abonnement afsluiten, registreer je precies in ons systeem welke telefoon en simkaart er naar de klant zijn opgestuurd. Deze administratieve werkzaamheden zijn een belangrijk onderdeel van je takenpakket en voer je uit achter je computer. Handig, want dan kun je meteen vragen van collega’s beantwoorden die via Teams of mail binnenkomen. Zo ben je niet alleen maar heel de dag aan het orderpicken.  


Al die pakketjes die de deur uitgaan betekent ook dat onze voorraad vaak aangevuld moet worden. Je controleert de binnenkomende goederen, boekt ze in en ruimt ze keurig gesorteerd op in de schappen. Als de dag erop zit geef je de laatste karren mee aan PostNL en laat je het magazijn netjes achter. Met een goed gevoel trek je de deur achter je dicht, immers dankzij het harde werken van jou en je collega’s zijn er morgen gegarandeerd weer heel wat klanten blij als de pakketbezorger voor de deur staat.

Functievereisten

Dit ben jij

  • Je houdt van hard werken en van nauwkeurig werken. Het liefst allebei tegelijkertijd.
  • Jouw hoofd blijft onder alle omstandigheden koel.
  • Je hebt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau afgerond of bent nog hard aan het studeren.
  • Jij hebt administratieve werkzaamheden snel onder de knie.
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar als administratief logistiek medewerker. Je gaat aan de slag op basis van een nulurencontract.
  • Je vindt het geen enkel probleem om minimaal één á twee keer per week een avonddienst te draaien en om af en toe in het weekend beschikbaar te zijn. Uiteraard belonen we weekendwerk extra, je ontvangt dan een bruto toeslag van €4,- per uur.  
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) of vindt het goed dat we ‘m voor je aanvragen. Uiteraard vergoeden we deze zodra je met vlag en wimpel door je proeftijd bent.


Wij beloven

  • Een leuke baan in een e-commerce organisatie waarin jij relevante werkervaring opdoet waar je de rest van je carrière profijt van hebt. En ben jij onze nieuwe groeibriljant? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen Mobiel.nl.
  • Ben je 21 jaar of ouder, dan start je op een bruto maandsalaris van €1934,- (o.b.v. 40 uur per week). Als je jonger bent en nieuwsgierig bent wat je gaat verdienen, stuur dan een WhatsApp-bericht naar Manon.
  • Reiskostenvergoeding, pensioenregeling en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Heb je avonddienst als administratief logistiek medewerker? Dan verzorgen wij jouw avondeten of je ontvangt een vergoeding.


En dit ook

  • Iedere dag staat er een gedekte lunchtafel klaar waar je zo aan kunt schuiven.
  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en je zal niet de eerste -en ook zeker niet de laatste- zijn die flink wat nieuwe vrienden maakt op de werkvloer.
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe administratief logistiek medewerker

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennismaakt met nog twee collega's. 
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom in ons magazijn!