Campagne Marketeer

Functieomschrijving

Jij bent een waar organisatietalent. Als er iets gepland, geregeld of gecoördineerd moet worden kijkt iedereen naar jou. Je houdt met het grootste gemak meerdere ballen in de lucht en vindt het alleen maar leuk als er nog eentje bij komt. Je neemt anderen er moeiteloos in mee en schakelt snel. Na iedere campagne neem jij jezelf één ding voor: de volgende verloopt nóg beter. Deze functie schreeuwt dan ook om jou.

Functievereisten

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Eén ding weten we zeker: een slimme campagne marketeer is daarbij onmisbaar.

Dit ga je doen

Als campagne marketeer ondersteun je de campagnemanager met het opstellen, uitvoeren en evalueren van de marketingcommunicatieplannen. Deze maken we in samenwerking met providers, leveranciers en mediapartijen. Onze partners dus. De plannen hebben als doel de bekendheid van Mobiel.nl en de aankoop van de producten van onze partners via ons platform te laten groeien. Je bent (mede)verantwoordelijk voor de interne coördinatie, de externe uitvoer en de evaluatie van deze plannen. Hiervoor heb je veel contact met je marketingcollega’s, maar ook met andere
afdelingen (o.a. category management, klantenservice en development) en natuurlijk met onze partners.

Een greep uit je takenpakket:

  • Je werkt mee aan het opstellen van de marketingcommunicatieplannen.
  •  Je helpt bij het opstellen, bewaken en uitvoeren van de activiteitenkalender.
  • Je informeert volledig en tijdig je content-, e-mail- en performancemarketingcollega’s.
  • Je stelt heldere briefings op voor onze designer en ons externe productiebureau.
  • Je verzorgt alle campagne-uitingen op ons eigen platform.
  • Je levert voor de deadline onze uitingen aan bij de mediapartijen.
  • Je verzorgt de interne communicatie naar en van andere afdelingen.
  • Jouw evaluaties van de campagnes geven zowel collega’s als partners een duidelijk beeld.


Dit ben jij

  • Je hebt een opleiding afgerond op hbo- of wo-niveau, bij voorkeur richting Commerciële Economie en/of Communicatie.
  • Je hebt 0 tot 2 jaar relevante werkervaring binnen marketingcommunicatie, bij voorkeur in een e-commerce omgeving.
  • Je hebt ervaring met project- en organisatiemanagement.
  • Je kunt overweg met Google Analytics.Je bent een zelfstarter, enthousiast, resultaatgericht en een echte doener.
  • Jouw Nederlands is foutloos, zowel in spreken als in schrijven.
  • Je bent 36-40 uur per week beschikbaar.


Wij beloven

  • Een ontzettend slim en gezellig marketingteam waarin samenwerken voorop staat.
  • Een goed salaris, 25 vakantiedagen per kalenderjaar (o.b.v. 40 uur), reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, pensioenregeling en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Alle ruimte voor nieuwe initiatieven en goede ideeën. We zoeken iemand die ons helpt Mobiel.nl naar een nog hoger niveau te tillen.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en organiseren met de marketingcollega’s regelmatig een teambuildingsactiviteit.
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.
  • Een zonovergoten dakterras waar we regelmatig gezellig met elkaar lunchen of het weekend inluiden met een biertje.


Zo word jij onze nieuwe Campagne Marketeer

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek leren we je graag kennen. We bespreken waarom je bij ons aan de slag wil en wat je van ons verwacht. 
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennismaakt met nog twee collega’s.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Staat er een mooie zwierige handtekening onder je contract? Mooi! Proost en welkom bij Mobiel.nl!


Wil je meer weten over deze functie of de procedure? Mail dan naar Maartje.