Voor minder dan 5 sterren op Trustpilot doe jij het eigenlijk niet. Samen met jouw teams streef je keer op keer naar de allerbeste klantervaring. Het creëren van een echte teamspirit kun je aan jou wel overlaten en ondertussen verlies je het wel en wee van de medewerkers niet uit het oog. Je luistert naar onze klantenservicecollega’s en zet hun slimme ideeën binnen een mum van tijd om in acties. Op die manier werken we nóg slimmer, sneller én leuker. Over één ding is dan ook iedereen het eens: het is een feest om met jou samen te werken.
Dit zijn wij
Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Daar kunnen we jouw hulp hartstikke goed bij gebruiken.
Dit ga je doen
Je gaat onze drie klantcontactteams aansturen, te weten het klantenservice-, aftersales en servicepuntteam. Dat doe je vooral via de teamleiders, maar uiteraard ben je ook erg betrokken bij de medewerkers. De grootste van de drie is ons klantenserviceteam, zij zijn verantwoordelijk voor al het eerstelijns klantcontact dat telefonisch, per mail of via WhatsApp bij ons binnenkomt. Op al deze kanalen leveren we service om door een ringetje te halen. Dat die service zo goed is blijkt wel uit onze bíjna 5 sterren op Trustpilot en onze hoge CES en NPS. Daar zijn we natuurlijk maar wat trots op. Toch gaat er ook wel eens iets mis, maar gelukkig zijn daar de collega’s van ons aftersalesteam al om een wijziging in of annulering van een abonnement te verwerken, klachten op een uitstekende manier af te handelen of een toestel ter reparatie aan te bieden. Zij zijn daarmee verantwoordelijk voor al het tweedelijns klantcontact. Tot slot weten ook veel klanten onze winkel te vinden. Zij worden met open armen ontvangen door onze 10 servicepuntcollega’s. Onder leiding van een teamleider werken zij allemaal deels op de klantenservice en deels in de winkel. Lekker afwisselend dus! Net als jouw takenpakket, zoals je inmiddels vast al wel kunt begrijpen. Dankzij jou is de sfeer in de teams goed en is de bezetting altijd tiptop in orde. Je hebt naast aandacht voor het werkende leven van onze collega’s ook interesse in hun privésituatie. Daarnaast krijg je energie van het verder verbeteren van onze dienstverlening, het verder verlagen van onze klantcontactratio en ons servicelevel tot ongekende hoogten stuwen.
Hoe? Jij hebt bergen ervaring, een voorliefde voor data-driven werken en communicatieve skills van het hoogste niveau. Wij hebben een flinke hoeveelheid data en slimme én gezellige collega’s die ons bedrijf en onze markt van binnen en van buiten kennen. You do the math.
Zo ziet je takenpakket eruit
Dit ben jij
Wij beloven
En dit ook
1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
2. In een eerste gesprek leren we je graag kennen. We bespreken waarom je bij ons aan de slag wil en wat je van ons verwacht, maar natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig naar je hobby’s.
3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennismaakt met nog twee collega’s. Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.
4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
5. Ga je zwierige handtekening maar alvast oefenen want je contract ligt klaar! Welkom bij Mobiel.nl!