Overslaan naar content

Medewerker Klantcontact | bijbaan

    • Leidschendam, Nederland
  • Klantenservice

Functieomschrijving

Jij wilt werken in een leuk team, lekker bijverdienen naast je studie en ervaring opdoen waar je écht wat aan hebt. Dan is een baan als Medewerker Klantcontact bij Mobiel.nl de perfecte match voor jou. Onze klanten staan te springen om door jou geholpen te worden. Of het nu via telefoon, app of chat is, jij zorgt dat iedere klant zich gehoord en geholpen voelt. Je denkt in oplossingen, bent behulpzaam en deinst niet terug voor een complexe vraag. En hangt de klant daarna tevreden op, dan zit jij met een grote glimlach achter je bureau. Zo vliegt je werkdag voorbij en ga je met een goed gevoel naar huis (of door naar je college).

Dit zijn wij

Bij Mobiel.nl vinden we dat iedereen vrij en bewust een abonnement moet kunnen kiezen. Dat is soms knap lastig met al die providers die je voor zich proberen te winnen. Gelukkig snappen we de ingewikkelde telecomwereld als geen ander. Daardoor brengen we met gemak ál die abonnementsvormen en bijbehorende bundels en prijzen waarmee je om de oren wordt geslagen terug naar slechts een paar makkelijk te vergelijken persoonlijke aanbevelingen. Dat doen we met zo’n 120 collega’s. We werken hard, lachen veel en ontvangen iedere nieuwe collega met open armen.

Dit ga je doen

  • Jij beantwoordt vragen van onze klanten via telefoon, Whatsapp, chat en e-mail.

  • Iedere dag til je de klantervaring naar een hoger niveau.

  • Je adviseert en ondersteunt bij complexe vragen en lost ingewikkelde situaties met liefde voor de klant op.

  • Na ieder klantcontact verricht je een aantal administratieve handelingen zodat al jouw collega's goed geïnformeerd zijn.

  • Klanten bellen ons met vragen; outbound bellen hoort dus niet bij je takenpakket.

Dit ben jij

  • Je bent gemotiveerd om aan het werk te gaan en haalt plezier uit het helpen van klanten.

  • Jij houdt het hoofd koel, werkt nauwkeurig en bent geïnteresseerd in de wereld van telecom.

  • Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, iedere klant krijgt een VIP-behandeling en je maakt waar wat je belooft.

  • Je zoekt een bijbaan die perfect te combineren is met je studie. Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar.

  • Voor het inwerktraject ben je de eerste twee weken minimaal twee doordeweekse dagen beschikbaar. Na vier dagen is het inwerken voorbij en kun je ook avonden en weekenden werken.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

Ben je opzoek naar meer vastigheid in uren? Bekijk dan hier onze vacature voor vaste uren.

Wij beloven

  • Ruime openingstijden, waardoor je ook in de avonden en weekenden kunt werken. In overleg met jou maken we een rooster. Werk je in het weekend? Dan ontvang je een toeslag van € 4,00 bruto per uur.

  • Als je ‘s avonds werkt, verzorgen wij jouw avondeten of krijg je een vergoeding.

  • Een toffe bijbaan waar je je klantgerichte skills kunt verbeteren.

  • Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en een gunstige pensioenregeling.

  • Korting op al onze abonnementen, telefoons en accessoires. Ook voor vrienden en familie.

  • Een marktconform salaris, precies afgestemd op jouw niveau.

En dit ook

  • Een gezellig, behulpzaam en gevarieerd team dat al je vragen beantwoordt en meedenkt in oplossingen.

  • Onze collega’s zitten bomvol talent en dat blijft niet onopgemerkt. Doorgroeien binnen en buiten de klantenservice behoort dus zeker tot de mogelijkheden.

  • We hebben een gezellige kantine waar je elke dag kunt aanschuiven aan een gedekte lunchtafel. Op donderdag kun je zelfs een huisgemaakt soepje scoren.

Heb je nog vragen? Mail ze dan naar Lotte.

Zo word jij onze nieuwe Medewerker Klantcontact:

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.

  2. In een eerste videogesprek vragen we onder andere waarom je bij ons aan de slag wilt en wat je wilt leren. Natuurlijk horen we ook graag wat je in je vrije tijd doet.

  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast na het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennismaakt met nog twee collega’s. Na afloop vragen we je een korte schrijfopdracht te maken.

  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.

  5. Je mag het van de daken schreeuwen: jij bent ons nieuwe collega. Hoera!

Hi recruiter! Leuk dat je onze vacature bekijkt en dat je staat te trappelen om de perfecte kandidaat voor te stellen. Helaas doen wij onze werving zelf en staan we dus niet open voor een samenwerking.

of