Medewerker klantenservice

Functieomschrijving

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken. Als medewerker klantenservice gids jij onze klanten met het grootste gemak -en de allergrootste glimlach op je gezicht-  door telecomland. 

Functievereisten

Dit ga je doen

Als medewerker klantenservice verleen je dag in dag uit de allerbeste service aan iedere klant. Klanten weten ons te vinden met allerhande vragen via allerlei verschillende kanalen. Jij gaat dus bellen, mailen, chatten en appen. En wees gerust: we zijn heel nadrukkelijk een klantenservice en dus geen callcenter. Outbound bellen is dan ook geen onderdeel van je takenpakket. 

In ons inwerktraject van drie weken word je klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan. Weet je toch iets niet? Er staat altijd wel iemand klaar om je te helpen.


Dit ben jij

  • Jij weet hoe belangrijk uitmuntende customer service is dus iedere klant krijgt van jou een koninklijke behandeling.
  • Je vindt het leuk om je te verdiepen in de wereld van mobiele telefonie.
  • De Nederlandse taal kent voor jou, zowel schriftelijk als mondeling, geen geheimen.
  • Ook als het heel druk is blijf jij een baken van rust.
  • Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, je behandelt iedere klant zoals je je moeder behandelt en je maakt waar wat je belooft.
  • Je bent nauwkeurig en vindt het leuk om ook administratief bezig te zijn. Na ieder klantcontact plaats je een notitie.
  • Je volgt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau of hebt deze al afgerond.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar als medewerker klantenservice.
  • Je bent doordeweeks zowel overdag als ‘s avonds beschikbaar. Ook vind je het geen probleem om één dag in het weekend te werken.
  • Je startdatum is uiteraard altijd in overleg, maar het is goed om te weten dat we vanaf 20 september weer plek hebben in ons inwerktraject.


Wij beloven

  • Een heel afwisselende werkdag, omdat je klanten telefonisch, per mail, via chat én via WhatsApp te woord staat.
  • Een leuke baan in booming e-commerce, met doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
  • Een prima salaris, bonusregeling waarmee je je salaris leuk kunt aanvullen, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Heb je avonddienst? Dan verzorgen wij jouw avondeten of je ontvangt een vergoeding.
  • Een flinke uitbreiding van je vriendenkring. Onze klantenservice is namelijk ons allergrootste team, dus je leert hartstikke veel nieuwe en erg leuke mensen kennen.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar. Dat lukt ons zelfs met alle coronamaatregelen nog hartstikke goed, maar toch kijken we uit naar het inhalen van onze bijna heiligverklaarde kerstborrel.
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe medewerker klantenservice

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Na dat gesprek staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom op onze klantenservice!