Medewerker klantenservice - bijbaan

Functieomschrijving

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken. Als medewerker klantenservice beantwoord jij alle vragen met een grote glimlach op je gezicht. Je loopt over van goede ideeën om de klanten van Mobiel.nl nog beter te helpen en denkt graag mee met het verbeteren van processen.


Dit ga je doen

Op onze klantenservice (niet te verwarren met een callcenter) werk je samen met andere jonge, ambitieuze en deskundige collega’s aan één doel: uitstekende service verlenen aan iedere klant. Klanten weten ons telefonisch te vinden, maar ook per e-mail, WhatsApp of chat. Jij gaat op alle kanalen aan de slag, maar geen zorgen: niet tegelijkertijd. Daarnaast verricht je licht administratief werk omdat je na ieder klantcontact een notitie plaatst. Daardoor blijft je werkdag lekker afwisselend.


In ons inwerktraject van twee weken word je klaargestoomd om zelfstandig als medewerker klantenservice aan de slag te gaan. Weet je toch iets niet? Er staat altijd wel iemand klaar om je te helpen. Vragen zijn er immers om beantwoord te worden, ook die van collega’s.

Functievereisten

Dit ben jij

  • Jij verleent aan iedere klant de allerbeste customer service én hebt affiniteit met mobiele telefonie.
  • De Nederlandse taal kent voor jou, zowel schriftelijk als mondeling, geen geheimen.
  • Jouw hoofd blijft altijd koel, ook als het druk is.
  • Jij bent nog hard aan het studeren, maar kijkt met een schuin oog naar de toekomst. Je bent daarom nu al bezig jezelf ook buiten de collegebanken te ontwikkelen.
  • Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, je behandelt iedere klant zoals je je moeder behandelt en je maakt waar wat je belooft.
  • Je volgt een hbo- of wo-opleiding of hebt je diploma al op zak.
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar als medewerker klantenservice, je gaat aan de slag op basis van een nulurencontract.
  • Doordeweeks ben je sowieso één avond beschikbaar en je vindt het geen enkel probleem om eens in de zes weken op vrijdagavond te werken. Ook werk je graag één dag per week in het weekend.
  • Voor een goede start vinden we het belangrijk dat je de eerste 2 weken minimaal 3 werkdagen per week beschikbaar bent voor het inwerktraject. Je startdatum is uiteraard altijd in overleg, maar het is goed om te weten dat we vanaf 20 september weer plek hebben in ons inwerktraject. 


Wij beloven

  • Appen onder werktijd. Wie wil dat nou niet?
  • Een leuke bijbaan in een e-commerce organisatie waarin jij relevante werkervaring opdoet waar je de rest van je carrière profijt van hebt. En ben jij onze nieuwe groeibriljant? Dan zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
  • Een prima salaris, bonusregeling waarmee je je salaris leuk kunt aanvullen, reiskostenvergoeding en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Heb je avonddienst? Dan verzorgen wij jouw avondeten of je ontvangt een vergoeding.
  • Een flinke uitbreiding van je vriendenkring. Onze klantenservice is namelijk ons allergrootste team, dus je leert hartstikke veel nieuwe en erg leuke mensen kennen.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar. Voor via Zoom een escaperoom, Crazy 88 of bingo spelen draaien wij onze hand niet meer om en we kijken uit naar het inhalen van onze bijna heiligverklaarde kerstborrel.
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe medewerker klantenservice

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Na dat gesprek staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom op onze klantenservice!