Medewerker klantenservice

Functieomschrijving

Jij schittert in alle facetten van customer care. Je staat klanten met alle liefde telefonisch te woord maar ben ook een kei in schriftelijk klantcontact. Vragen zijn er immers om beantwoord te worden. Je vertelt de ene klant dat hij zijn spiksplinternieuwe mobieltje inderdaad vandaag al thuis kan verwachten, de andere klant dat het klopt dat hij niets hoeft bij te betalen voor zijn toestel en weer een andere klant vrolijk je op door te vertellen dat zijn defecte telefoon gelukkig nog onder de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden. Als een ware magiër tover je bij iedere klant een glimlach op het gezicht.


Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Om onze klanten wegwijs te maken in de wondere wereld van telecom zijn we op zoek naar versterking voor in onze winkel in Utrecht én voor op onze klantenservice. Twee functies in één klap dus.


Dit ga je doen

Klanten weten ons te vinden met allerhande vragen via verschillende kanalen. Jij gaat dus bellen, mailen, chatten en appen. Maar geen zorgen: dit doe je niet tegelijkertijd. Daardoor blijft je werkdag lekker afwisselend. Je voert je werkzaamheden uit in onze winkel in Utrecht, maar kunt uiteraard ook vanuit huis aan de slag. 


Heb je zin om iets nieuws te leren? Dat kan! Je kunt namelijk ook als medewerker servicepunt aan de slag. Dat betekent dat je alle klanten helpt die onze winkel bezoeken. Zo word je ook een ster in face-to-face klantcontact. Achter de schermen verricht je administratieve werkzaamheden.

Functievereisten

Dit ben jij

  • Je hebt de klant op een voetstuk staan én hebt affiniteit met mobiele telefonie.
  • De Nederlandse taal kent voor jou, zowel schriftelijk als mondeling, geen geheimen
  • Jouw hoofd blijft altijd koel, ook als het druk is
  • Je volgt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau of hebt deze al afgerond
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar als medewerker klantenservice.
  • Je bent doordeweeks zowel overdag als ‘s avonds beschikbaar. Ook vind je het geen probleem om één dag in het weekend te werken en eens in de zes weken op vrijdag een avonddienst te draaien. 
  • Heb je een tussenjaar? Dan kun je bij ons aan je cv timmeren en tegelijkertijd lekker geld verdienen.


Wij beloven

  • Een heel afwisselende werkdag, omdat je klanten telefonisch, per mail, via chat én via WhatsApp te woord staat.
  • De perfecte start van je carrière in e-commerce, met doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
  • Een prima salaris, bonusregeling waar je bankrekening blij van wordt, reiskostenvergoeding en korting op ál onze toestellen en accessoires.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar. Dat lukt ons zelfs met alle coronamaatregelen nog hartstikke goed, maar toch kijken we uit naar het inhalen van onze bijna heiligverklaarde kerstborrel.
  • Een flinke uitbreiding van je vriendenkring. Je zal niet de eerste -en ook zeker niet de laatste- zijn die bij Mobiel.nl vrienden voor het leven maakt. 


Hier vind je ons

Het adres van ons servicepunt is Europaplein 702 in Utrecht.


Zo word jij onze nieuwe medewerker klantenservice

  1. Sta je te popelen om te solliciteren? Wat goed! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste videogesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons wil werken en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Dit gesprek vindt in ons servicepunt plaats. Na afloop staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Welkom bij Mobiel.nl!