Medewerker servicepunt

Functieomschrijving

Je vindt het leuk om commercieel bezig te zijn, maar iedere klant verbluffen met goede service is pas echt jouw ding. Moeilijke vragen zijn er om beantwoord te worden en ga je daarom zeker niet uit de weg. Klanten roemen je om je eerlijke advies, je vriendelijkheid en je eeuwige glimlach. Ze brengen dan ook speciaal voor jou nog eens een bezoekje aan onze winkel. Van de nieuwste snufjes op smartphone- of gadgetgebied ben je nog niet op de hoogte. Gelukkig ben je nieuwsgierig genoeg om die te gaan ontdekken. Zo gids je straks iedereen met het grootste gemak door telecomland. 

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden.


Dit ga je doen

Als medewerker servicepunt sta jij alle klanten te woord die gedurende de dag onze winkel in Utrecht bezoeken. Klanten komen naar het servicepunt omdat ze op zoek zijn naar het beste advies en een uitstekend aanbod. Jij hebt hierin een sleutelrol: je helpt de klant in de zoektocht naar zijn nieuwe telefoon, adviseert de klant welk abonnement het best bij hem past en helpt met het instellen van zijn toestel. Achter de schermen verricht je administratieve werkzaamheden. Een deel van de tijd spring je bij op onze klantenservice. Klanten weten ons te vinden met allerhande vragen via allerlei verschillende kanalen. Jij gaat dus bellen, mailen, chatten en appen. Een lekker gevarieerd takenpakket! Dit doe je in onze winkel maar je kunt ook vanuit huis werken.

Functievereisten

Dit ben jij

  • Je zet iedere klant op een voetstuk. Je kunt je goed inleven en aanpassen als dit nodig is.
  • Tweakers checken is misschien geen onderdeel van je dagelijkse bezigheden, maar je vindt het interessant om meer te leren over de specificaties van het nieuwste toestel en op te hoogte te blijven van de veranderingen in het dynamische telecomlandschap.
  • Jouw Nederlands is foutloos, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je bent zelfverzekerd, houdt altijd je hoofd koel en vindt het leuk om commercieel bezig te zijn.
  • Je hebt een opleiding op minimaal mbo+ niveau afgerond.
  • Je bent minimaal 32 uur per week flexibel inzetbaar, van maandag t/m zaterdag. Als je op maandag en zaterdag beschikbaar bent is dat een dikke vette pre. 
  • Heb je een tussenjaar? Dan kun je bij ons aan je cv timmeren en tegelijkertijd lekker geld verdienen.


Wij beloven

  • Een afwisselende functie binnen een klein en hecht team dat volop in ontwikkeling is. Samen bouwen jullie het servicepunt in Utrecht uit tot hét gezicht van Mobiel.nl
  • De perfecte start van je carrière in e-commerce.
  • Een prima salaris, bonusregeling waar je bankrekening blij van wordt, reiskostenvergoeding en korting op ál onze toestellen en accessoires.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar. Dat lukt ons zelfs met alle coronamaatregelen nog hartstikke goed, maar toch kijken we uit naar het inhalen van onze bijna heiligverklaarde kerstborrel.
  • Een flinke uitbreiding van je vriendenkring. In ons servicepunt werken namelijk alleen maar leuke mensen.


Hier vind je ons

Het adres van ons servicepunt is Europaplein 702 in Utrecht.


Zo word jij onze nieuwe medewerker servicepunt

  1. Sta je te popelen om te solliciteren? Wat goed! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste videogesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons wil werken en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Dit gesprek vindt in ons servicepunt plaats. Na afloop staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Welkom bij Mobiel.nl!