Specialist Klantenservice

Functieomschrijving

Jij schittert in alle facetten van customer care. Je staat klanten met alle liefde telefonisch te woord maar ben ook een kei in schriftelijk klantcontact. Vragen zijn er immers om beantwoord te worden. Je vertelt de ene klant dat hij zijn spiksplinternieuwe mobieltje inderdaad vandaag al thuis kan verwachten, de andere klant dat het klopt dat hij niets hoeft bij te betalen voor zijn toestel en weer een andere klant vrolijk je op door te vertellen dat zijn defecte telefoon gelukkig nog onder de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden. Als een ware magiër tover je bij iedere klant een glimlach op het gezicht.

Functievereisten

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken. Als medewerker klantenservice gids jij onze klanten met het grootste gemak -en de allergrootste glimlach op je gezicht- door telecomland.


Dit ga je doen

Als specialist klantenservice verleen je dag in dag uit de allerbeste service aan iedere klant. Klanten weten ons te vinden met allerhande vragen via allerlei verschillende kanalen. Jij gaat dus veel appen, bellen, mailen en chatten. Hiernaast zijn er uiteenlopende administratieve werkzaamheden, en functioneer je dus deels ook als administratief medewerker. En wees gerust: we zijn heel nadrukkelijk een klantenservice en dus geen callcenter. Outbound bellen is dan ook geen onderdeel van je takenpakket en we zorgen daarnaast voor een veelzijdig rooster waarin je veel afwisseling in taken ervaart.


In ons inwerktraject van ca. 2-3 weken word je op kantoor klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan als medewerker klantenservice. Weet je toch iets niet? Er staat altijd wel iemand klaar om je te helpen. Werk je na deze periode liever vaker thuis? Geen probleem!


Dit ben jij

  • Jij weet hoe belangrijk uitmuntende customer service is dus iedere klant krijgt van jou een koninklijke behandeling.
  • Je vindt het leuk om je te verdiepen in de wereld van mobiele telefonie.
  • Jouw Nederlands is foutloos, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Jouw hoofd blijft altijd koel, ook als het druk is
  • Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, je behandelt iedere klant zoals je je moeder behandelt en je maakt waar wat je belooft.
  • Je bent nauwkeurig en vindt het leuk om ook administratief bezig te zijn, na ieder klantcontact plaats je een notitie.
  • Je volgt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau of hebt deze al afgerond.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar als medewerker klantenservice. Liever een bijbaan voor minimaal 16 uur per week? Kijk dan hier.
  • Je bent doordeweeks zowel overdag als ‘s avonds beschikbaar. Ook vind je het geen probleem om één dag in het weekend te werken en af en toe op vrijdagavond.


Wij beloven

  • Appen onder werktijd. Wie wil dat nou niet?
  • Een leuke baan in booming e-commerce, met doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
  • Flexibiliteit! In overleg bepalen we je werkdagen en je bepaalt grotendeels zelf of je vanuit huis of op kantoor werkt.
  • Ben je 21 jaar of ouder? Dan start je op een bruto uurloon van €10,-. Je uurloon groeit met je mee. Ben je jonger en benieuwd wat je gaat verdienen? Mail dan naar Maartje, op werken@mobiel.nl.
  • Een bonusregeling waarmee je je salaris leuk kunt aanvullen, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en pensioenregeling.
  • Korting op ál onze toestellen en accessoires. Niet alleen voor jou, ook voor je vrienden en familie.
  • Iedere dag een heerlijke lunch met vers brood en een koelkast bomvol lekkers.
  • Als je in het weekend werkt ontvang je op zaterdag een toeslag van €2,50 en op zondag van €5,- bruto per uur.
  • Tijdens een avonddienst verzorgen wij jouw avondeten of je ontvangt een vergoeding.
  • Een flinke uitbreiding van je vriendenkring. Onze klantenservice is namelijk ons allergrootste team, dus je leert heel veel nieuwe en erg leuke mensen kennen.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en organiseren geregeld hele leuke teamuitjes!
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe Specialist Klantenservice

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Na dat gesprek staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom op onze klantenservice!