
Specialist Klantenservice | 24 uur
- Leidschendam, Nederland
- Klantenservice
Functieomschrijving
Jij schittert in alle facetten van customer care. Je staat klanten met alle liefde telefonisch te woord maar ben ook een kei in schriftelijk klantcontact. Je vindt het leuk om klantgericht bezig te zijn, maar iedere klant verbluffen met de beste service is pas echt jouw ding.  Moeilijke vragen zijn er om beantwoord te worden en ga je dan ook niet uit de weg. Klanten roemen je om je eerlijke advies, je vriendelijkheid en je behulpzaamheid. Je vertelt de ene klant dat hij zijn spiksplinternieuwe mobieltje inderdaad vandaag al thuis kan verwachten en weer een andere klant vrolijk je op door te vertellen dat zijn defecte telefoon gelukkig nog onder de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden. Als een ware magiër tover je bij iedere klant een glimlach op het gezicht.
Dit zijn wij
Bij Mobiel.nl vinden we dat iedereen vrij en bewust een abonnement moet kunnen kiezen. En dat is soms knap lastig, met al die providers die je voor zich proberen te winnen. Gelukkig snappen we de ingewikkelde telecomwereld als geen ander. Daardoor brengen we met gemak ál die abonnementsvormen en bijbehorende bundels en prijzen waarmee je om de oren wordt geslagen terug naar slechts een paar makkelijk te vergelijken persoonlijke aanbevelingen. Dat doen we met zo’n 120 collega’s. We werken hard, lachen veel en ontvangen iedere nieuwe collega met open armen.
Dit ga je doen
Als specialist klantenservice verleen je dag in dag uit de allerbeste service aan iedere klant. Klanten weten ons te vinden met allerhande vragen via allerlei verschillende kanalen. Jij gaat dus veel appen, bellen, mailen en chatten. Hiernaast zijn er uiteenlopende administratieve werkzaamheden, en functioneer je dus deels ook als administratief medewerker. En wees gerust: we zijn heel nadrukkelijk een klantenservice en dus geen callcenter. Outbound bellen is dan ook geen onderdeel van je takenpakket. Daarnaast zorgen we voor een veelzijdig rooster waarin je veel afwisseling in taken ervaart.
In ons inwerktraject van ca. 2-3 weken word je op kantoor klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan als medewerker klantenservice. Natuurlijk sta je er daarna niet alleen voor en staat er altijd een collega klaar om je vragen te beantwoorden.
Vereisten
Dit ben jij
Jij weet hoe belangrijk uitmuntende customer service is dus iedere klant krijgt van jou een koninklijke behandeling.
Je vindt het leuk om je te verdiepen in de wereld van mobiele telefonie.
Jouw Nederlands is foutloos, zowel schriftelijk als mondeling.
Jouw hoofd blijft altijd koel, ook als het druk is.
Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, je behandelt iedere klant zoals je je moeder behandelt en je maakt waar wat je belooft.
Je bent nauwkeurig en vindt het leuk om ook administratief bezig te zijn, na ieder klantcontact plaats je een notitie.
Je volgt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau of hebt deze al afgerond.
Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar en in ieder geval één weekenddag. Werk je op zaterdag of zondag dan ontvang je een toeslag van €4,- per uur.
Je kunt minimaal één avonddienst per week draaien, meer mag natuurlijk altijd. Tijdens een avonddienst verzorgen wij jouw avondeten of ontvang je een vergoeding.
Heb je de mogelijkheid om op woensdag, donderdagavond of vrijdagavond ons team te versterken? Dan zijn we zelfs extra blij me je.
Je kunt op een contract met vaste uren (minimaal 24 dus) aan de slag.
Voor een goede start vinden we het belangrijk dat je de eerste 2 weken minimaal 3 werkdagen per week beschikbaar bent voor het inwerktraject.
Wij beloven
Een leuke baan in booming e-commerce, met doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
Flexibiliteit! In overleg met jou bepalen we je werkdagen. Ziet je teamleider dat je volledig zelfstandig aan de slag kunt, dan heb je ook de mogelijkheid om de helft van je diensten vanuit huis te werken.
Een laptop van de zaak, zodat je op thuiswerkdagen goed uit de voeten kunt.
Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en een gunstige pensioenregeling.
Korting op ál onze toestellen en accessoires. Niet alleen voor jou, ook voor je vrienden en familie.
Ben je 21 jaar of ouder, dan ligt jouw startsalaris tussen €2.460,- en €2.640,- (o.b.v. 40 uur). Precies afgestemd op jouw niveau. Als je jonger bent en nieuwsgierig bent wat je gaat verdienen, stuur dan een mail naar werken@mobiel.nl.
En extra leuk
Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en organiseren geregeld hele leuke teamuitjes!
We hebben een gezellige kantine waar je elke dag kunt aanschuiven aan een gedekte lunchtafel. Op donderdag kun je zelfs een huisgemaakt soepje scoren.
We beloven een flinke uitbreiding van je vriendenkring. De leukste en gezelligste collega’s vind je namelijk bij ons!
Je hart kleurt in no time blauworanje. Echt waar.
Heb je nog vragen? Mail ze dan naar Lotte.
Zo word jij onze nieuwe Specialist Klantenservice
Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
In een eerste videogesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit om aan de slag te gaan met een korte spelling- en grammaticatoets. Haal je een mooie voldoende? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek bij ons op kantoor in Leidschendam.
Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
Tijd om je contract te ondertekenen. Proost en welkom op onze klantenservice!
Hi recruiter! Leuk dat je onze vacature bekijkt en dat je staat te trappelen om de perfecte kandidaat voor te stellen. Helaas doen wij onze werving zelf en staan we dus niet open voor een samenwerking.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!