Specialist Klantenservice - Bijbaan

Functieomschrijving

Een bijbaan waarmee je je communicatieskills kunt verbeteren, je steeds opnieuw talloze klanten een fijne dag kunt bezorgen en waarbij je je eerste stappen kunt zetten in de e-commercewereld. Dat is waar jij naar op zoek bent. Dat je meteen je lening bij ome DUO terug kunt schroeven en je cv een upgrade geeft zijn prettige bijkomstigheden. Met jouw opgewekte humeur steek je klanten én collega’s aan. Je loopt over van goede ideeën om de klanten van Mobiel.nl nog beter te helpen en denkt graag mee met het verbeteren van processen. Met “zo doen wij dat nou eenmaal” neem jij dan ook geen genoegen. Onze verschillende shifts sluiten perfect aan op jouw -ieder kwartaal wisselende- rooster.

Functievereisten

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken. Als medewerker klantenservice gids jij onze klanten met het grootste gemak -en de allergrootste glimlach op je gezicht- door telecomland.


Dit ga je doen
Op onze klantenservice (niet te verwarren met een callcenter) werk je samen met andere jonge, ambitieuze en deskundige collega’s aan één doel: uitstekende service verlenen aan iedere klant. Klanten weten ons telefonisch te vinden, maar ook per e-mail, WhatsApp of chat. Jij gaat op alle kanalen aan de slag, maar geen zorgen: niet tegelijkertijd. Daarnaast verricht je licht administratief werk omdat je na ieder klantcontact een notitie plaatst. Je functioneert dus deels ook als administratief medewerker. Daardoor blijft je werkdag lekker afwisselend.


In ons inwerktraject van twee weken word je klaargestoomd om zelfstandig als medewerker klantenservice aan de slag te gaan. Weet je toch iets niet? Er staat altijd wel iemand klaar om je te helpen. Vragen zijn er immers om beantwoord te worden, ook die van collega’s.


Dit ben jij

  • Jij verleent aan iedere klant de allerbeste customer service én hebt affiniteit met mobiele telefonie.
  • Jouw Nederlands is foutloos, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Jouw hoofd blijft altijd koel, ook als het druk is.
  • Jij bent nog hard aan het studeren, maar kijkt met een schuin oog naar de toekomst. Je bent daarom nu al bezig jezelf ook buiten de collegebanken te ontwikkelen.
  • Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, je behandelt iedere klant zoals je je moeder behandelt en je maakt waar wat je belooft.
  • Je volgt een hbo- of wo-opleiding of hebt je diploma al op zak.
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar als medewerker klantenservice, je gaat aan de slag op basis van een nulurencontract. Liever een contract voor meer en vaste uren? Kijk dan hier.
  • Doordeweeks ben je sowieso één avond beschikbaar en je vindt het geen enkel probleem om eens in de zes weken op vrijdagavond te werken. Ook werk je graag één dag per week in het weekend.
  • Samen met jou stemmen we een inwerktraject af, zodat je na een week of 3 lekker zelfstandig aan de slag kunt als specialist klantenservice.


Wij beloven

  • Appen onder werktijd. Wie wil dat nou niet?
  • Een leuke bijbaan in een e-commerce organisatie waarin jij relevante werkervaring opdoet waar je de rest van je carrière profijt van hebt. En ben jij onze nieuwe groeibriljant? Dan zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
  • Flexibiliteit! In overleg bepalen we je werkdagen, en je bepaalt grotendeels zelf of je vanuit huis of op kantoor werkt.
  • Ben je 21 jaar of ouder? Dan start je op een bruto uurloon van €10,-. Je uurloon groeit met je mee. Ben je jonger en benieuwd wat je gaat verdienen? Mail dan naar Maartje, op werken@mobiel.nl.
  • Een bonusregeling waarmee je je salaris leuk kunt aanvullen, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Iedere dag een heerlijke lunch met vers brood en een koelkast bomvol lekkers.
  • Werk je in het weekend? Dan ontvang je een weekendtoeslag van €2,50 (zaterdag) of €5,- (zondag) bruto per uur.
  • Tijdens een avonddienst verzorgen wij jouw avondeten of je ontvangt een vergoeding.
  • Een flinke uitbreiding van je vriendenkring. Onze klantenservice is namelijk ons allergrootste team, dus je leert hartstikke veel nieuwe en erg leuke mensen kennen.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en organiseren geregeld hele leuke teamuitjes!
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe Specialist Klantenservice

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we ook heel graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's. Na dat gesprek staat er een korte spelling- en grammaticatoets voor je klaar.
  4. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  5. Tijd om je contract te ondertekenen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en welkom op onze klantenservice!