Specialist Retour en Reparatie

Functieomschrijving

Het leeuwendeel van onze klanten is dolblij met zijn nieuwe telefoon, maar soms voldoet ie toch niet helemaal aan de verwachtingen. Of nog vervelender: gaat de telefoon kapot. Gelukkig hoeft de klant dan niet lang te treuren, jij staat namelijk klaar om het toestel om te ruilen, ‘m ter reparatie aan te bieden of om de bestelling te annuleren. Dat mobiele telefoons voor jou geen geheimen kennen komt daarbij goed uit. En mochten ze die toch nog wel hebben dan kom je er graag achter wat deze geheimen zijn. Van Samsung tot OPPO en van Xiaomi tot de allernieuwste iPhone, er gaat van alles door je handen als Specialist Retour en Reparatie.

Functievereisten

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we daar de hulp van een slimme nieuwe collega hartstikke goed bij gebruiken.


Dit ga je doen

Tussen al die pakketjes die dagelijks naar onze klanten verstuurd worden zitten wel eens producten die niet helemaal naar wens zijn. Dat kan een telefoon zijn waarvan de kleur anders is dan verwacht, een verkeerd besteld hoesje of een speaker waaruit Harry Styles, Goldband en Beyoncé toch niet zo lekker klinken. Geen probleem voor jou, je ruilt ‘m om voor een ander product of annuleert de bestelling. Is de telefoon kapot, dan beoordeel je of ie omgeruild of gerepareerd kan worden. Wat de uitkomst ook is, je zet alles op alles zodat de klant zo snel mogelijk een nieuwe of goedwerkende telefoon in huis heeft. Daarvoor heb je contact met de klant en soms ook met reparatiecentra. Zo ben je heel de dag door lekker administratief én met je handen bezig. Dit is dus geen baan voor stilzitters.


Je gaat aan de slag in het aftersalesteam. In dit team zitten ook collega’s die zich bezig houden met tweedelijns klantcontact dat gaat over de abonnementen die we verkopen. 

Dit ga je doen als Specialist Retour & Reparatie

  • Je ruilt producten om en annuleert bestellingen.
  • Je beoordeelt heel nauwkeurig of defecte toestellen onder onze DOA-procedure kunnen worden omgeruild en handelt de volledige procedure af. Geen zorgen als je deze term nog niet kent, dat komt vanzelf.
  • Defecte toestellen worden door jou voor reparatie aangemeld bij verschillende reparatiecentra.
  • Dankzij jou is de Mobiel.nl Koopjeskelder altijd up-to-date.
  • Je hebt (mail)contact met reparatiecentra over lopende reparaties en prijsopgaves en geeft de klant een update als er nieuws is.
  • Je houdt de klantenservice altijd up-to-date met betrekking tot alle RMA-gerelateerde zaken.
  • Je ondersteunt je collega’s van aftersales soms met lastige klantcases of contact met providers.


Wij vragen

  • Jij weet: onze klant is koning.
  • Je laat je niet uit het veld slaan door een probleem, maar gaat direct op zoek naar een oplossing.
  • Je bent proactief, nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je bent een pro in communiceren en spreekt en schrijft foutloos Nederlands.
  • Technisch inzicht is een pre.
  • Als Specialist Retour en Reparatie ben je 16-24 uur per week inzetbaar tijdens kantooruren, en in ieder geval op maandag. 
  • Heb je een tussenjaar? Dan kun je bij ons aan je cv timmeren en tegelijkertijd lekker geld verdienen.


Wij beloven

  • Een goed salaris, precies afgestemd op jouw kennis en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding, gunstige pensioenregeling en korting op ál onze toestellen en accessoires. Ook voor je familie en vrienden.
  • Iedere dag een heerlijke lunch met vers brood, een koelkast bomvol lekkers en een tafel vol leuke collega’s om een praatje mee te maken.
  • Een heel gezellig team waardoor je alleen maar op kantoor wil werken. En dat komt goed uit, want thuiswerken is in deze functie niet mogelijk.
  • Een gezellige kantine waar je in je pauze geheel naar eigen smaak een tosti kan bouwen of op vrijdagmiddag een biertje met bitterballen kunt scoren.


En dit ook

  • Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en organiseren geregeld hele leuke teamuitjes!
  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.


Zo word jij onze nieuwe Specialist Retour en Reparatie

  1. Zin gekregen om te solliciteren? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv. 
  2. In een eerste (video)gesprek zijn we onder andere benieuwd waarom je graag bij ons aan de slag wil en wat je wil leren. Maar natuurlijk horen we net zo graag wat je in je vrije tijd doet.
  3. Omdat je ook veel schriftelijk met onze klanten zal communiceren staat er direct na dit gesprek een korte spelling- en grammaticatoets klaar.
  4. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden van het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennis maakt met nog twee collega's.
  5. Natuurlijk bellen we, na overleg met jou, even met je huidige of vorige werkgever om te horen of zij net zo enthousiast zijn als wij.
  6. Tijd om je contract te ondertekenen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en welkom in ons aftersalesteam.


Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs.