Overslaan naar content

Trafficer Klantenservice

  • Leidschendam, Nederland
Klantenservice

Functieomschrijving

Jij bent de verkeersregelaar van al ons klantcontact. Je optimaliseert real-time de bezetting ten opzichte van het actuele aanbod van alle binnenkomende telefoontjes, mails, appjes en chats. Jij zet alles op alles zodat onze klanten zo snel en zo goed mogelijk worden geholpen. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Met jouw planskills, drive om doelen te halen en vermogen om teamleden te enthousiasmeren is dat een eitje.

Vereisten

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle telefoons en abonnementen overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Een enthousiaste Trafficer Klantenservice is precies de sterspeler die we nog missen.


Dit ga je doen

  • Je stemt op dagniveau vraag en aanbod van al het klantcontact op elkaar af, verschuift werk en de inzet van collega’s en zorgt er zo voor dat onze servicedoelstellingen gehaald worden.
  • Je monitort productiviteit, checkt of iedereen doet wat ie moet doen, zonder vervelende Big Brother is watching you-vibes.
  • Drukker dan verwacht? Griepgolf? [Vul hier jouw eigen naam in] to the rescue! Jij vraagt of collega’s extra of langer kunnen werken, zodat onze service optimaal blijft.
  • Verzoeken vanuit andere teams komen bij jou terecht. Jij pakt ze op of delegeert ze.
  • Op basis van commerciële voorspellingen, historische data en de wensen van onze collega’s maak je iedere maand het rooster.
  • Aan het einde van de dag deel je de resultaten, jouw bevindingen en genomen hobbels met de teamleiders, manager operatie en seniorcollega die het trafficerstokje van je overneemt.


Dit ben jij

  • Je hebt een aantal jaar ervaring als trafficer op de teller.
  • Je houdt van data-driven werken en bent communicatief sterk. Een gouden combinatie.
  • Je vindt het belangrijk dat jouw team hard werkt maar net zo belangrijk dat ze lol met elkaar hebben. Nog zo’n gouden combinatie.
  • Je kunt goed plannen en organiseren, krijgt energie van problemen oplossen en bent flink flexibel.
  • Voor het toepassen van WFM-software en/of een vergelijkbare oplossing in Excel draai jij je hand niet voor om.
  • Jij ziet altijd wel iets dat beter, sneller, makkelijker of leuker kan en hebt genoeg lef om daarmee aan de slag te gaan.
  • Je hebt een mbo 4- of hbo-diploma op zak.
  • Je bent 32-36 uur per week beschikbaar, van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur.


Wij beloven

  • Een salaris tussen €3.000- €3.500,- (bruto per maand, op basis van 40 uur en precies afgestemd op jouw niveau), 25 vakantiedagen per kalenderjaar (ook op basis van 40 uur), reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, pensioenregeling en korting op ál onze toestellen en accessoires.
  • Een slim en bevlogen klantenserviceteam van een mannetje en dametje of 35, dat de klant op een voetstuk heeft staan en ook nog eens heel gezellig met elkaar samenwerkt.


En ook

  • Koffie in allerlei soorten en maten. Want niet ál onze collega’s nemen genoegen met een lekkere kop automaatkoffie. Je kunt daarom altijd wel ergens een bakkie verse cafetière-, pour over- of filterkoffie scoren.
  • Ook buiten het werk doen we vaak leuke dingen met elkaar. We zijn een ster in borrelen, zijn competitief genoeg om elkaar sportief uit te dagen en je zal niet de eerste -en ook zeker niet de laatste- zijn die flink wat nieuwe vrienden maakt op de werkvloer.
  • Wil je er graag vaker tussenuit voor een welverdiende vakantie? Maak dan gebruik van de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen.


Wil je meer weten? Neem dan contact op met Maartje.


Zo word jij onze nieuwe Trafficer Klantenservice

  1. Is deze baan jou op het lijf geschreven? Leuk! We zijn erg nieuwsgierig naar je motivatie en cv.
  2. In een eerste gesprek leren we je graag kennen. We bespreken waarom je bij ons aan de slag wil en wat je van ons verwacht.
  3. Zijn wij -en jij ook- enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek waarin je kennismaakt met nog twee collega’s.
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe baan als Trafficer Klantenservice! We hebben heel veel zin in de samenwerking.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature? Liever niet.

of